Baví vás vyjednat ty nejvýhodnější podmínky? Dokážete smlouvat o ceně? Tak pojďte podpořit náš nákupní tým!

Co vás čeká

  • povedete jednání s dodavateli
  • budete vystavovat objednávky a příjemky
  • na porady v rámci podniku budete připravovat podklady
  • budete kontrolovat skladové zásoby a odchylky v evidenci
  • zajistíte odprodej přebytečného materiálu

Co k tomu potřebujete

  • komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • znalost MS Office
  • ŘP skupiny B
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Co vám můžeme nabídnout

  • obědy za 18 až 22 Kč v areálu společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek 6 000 Kč ročně na důchodové připojištění nebo životní pojištění
  • výhodné telefonní tarify pro vás i vaše blízké
  • dotované ozdravné pobyty na Slovensku (např. týdenní dovolená pro dva za 800 Kč)
  • benefitní karta Edenred Benefits - možno využít na zdraví, sport i kulturu
  • odměny při životních a pracovních výročích i odchodu do důchodu
  • zázemí firmy s dlouhou tradicí - téměř 70 let na trhu
  • dopravní dostupnost - autobusová i vlaková zastávka u vstupu do areálu společnosti
  • krytá stání pro kola
  • firemní a rodinné akce (sportovní dny, den otevřených dveří, veřejné bruslení, dny zdraví,...)
  • a další benefity

Mzdové ohodnocení

od 28.500 Kč

Nástup

dle dohody

Žádost o pracovní pozici

V případě, že máte o tuto pozici zájem, vyplňte, prosím, následující formulář. Po odeslání formuláře budete zařazeni do výběrového řízení.

Osobní údaje

Znalosti

Vyplněním a odesláním odpovědi na tuto nabídku práce poskytujete své osobní údaje společnosti UNEX a.s. a UNEX slévárna s.r.o. jako správcům, a to za účelem výběrového řízení na tuto pozici po dobu realizace výběrového řízení avšak ne déle než jeden rok a také za účelem zefektivnění náborového procesu. Více informací zde.