Náplň práce

  • vedení administrativy na marketingovém oddělení
  • administrativně-organizační podpora pro marketingové oddělení
  • běžné odborné práce v oblasti marketingu související s prezentací a propagací společnosti
  • spolupráce při správě Intranetu a firemního webu
  • příprava účasti na veletrzích a výstavách
  • spolupráce při organizaci firemních akcí

Co po vás požadujeme

  • SŠ ekonomického směru
  • znalost práce na PC
  • ŘP skupiny B
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost a pečlivost

Co vám můžeme nabídnout

  • obědy za 22,- Kč v areálu společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na důchodové připojištění 500,- Kč
  • výhodné telefonní tarify pro Vás i Vaše rodinné příslušníky a blízké
  • ozdravné pobyty ve vybraných destinacích
  • zvyšování Vaši kvalifikace (školení, kurzy)
  • stabilní a perspektivní zaměstnání
  • kariérní růst
  • další benefity

Mzdové ohodnocení

od 21.500 Kč

Nástup

Ihned

Žádost o pracovní pozici

V případě, že máte o tuto pozici zájem, vyplňte, prosím, následující formulář. Po odeslání formuláře budete zařazeni do výběrového řízení.

Osobní údaje

Znalosti

Vyplněním a odesláním odpovědi na tuto nabídku práce poskytujete své osobní údaje společnosti UNEX a.s. a UNEX slévárna s.r.o. jako správcům, a to za účelem výběrového řízení na tuto pozici po dobu realizace výběrového řízení avšak ne déle než jeden rok a také za účelem zefektivnění náborového procesu. Více informací zde.