Jste samostatní, spolehliví a umíte jednat se zákazníky? Tak pojďte podpořit náš obchodní tým!

Co vás čeká

  • řízení zakázek a komunikace se zahraničními zákazníky
  • vybudujete nové obchodní vztahy
  • zpracujete cenové nabídky
  • provedete prvotní přezkoumání poptávky zákazníka z hlediska možnosti výroby
  • termínově pohlídáte realizaci zakázky

Co k tomu potřebujete

  • SŠ/VŠ
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • AJ na komunikativní úrovni
  • praxe na podobné pozici není podmínkou

Co od vás očekáváme

  • aktivní přístup
  • ochota se vzdělávat
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost a proaktivní přístup
  • týmová spolupráce
  • umění jednat se zákazníky
  • vyjadřovací schopnosti - ústní a písemné

Co vám můžeme nabídnout

  • dotovaná strava v areálu společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek 6 000 Kč ročně na důchodové připojištění nebo životní pojištění
  • výhodné telefonní tarify pro vás i vaše blízké
  • benefitní karta Edenred Benefits - možno využít na zdraví, sport i kulturu
  • odměny při životních a pracovních výročích i odchodu do důchodu
  • zázemí firmy s dlouhou tradicí - již 70 let na trhu
  • dopravní dostupnost - autobusová i vlaková zastávka u vstupu do areálu společnosti
  • firemní a rodinné akce (sportovní dny, den otevřených dveří, veřejné bruslení, dny zdraví,...)
  • a další benefity

Mzdové ohodnocení

od 28.000,- Kč dle zkušeností

Nástup

možný ihned

Žádost o pracovní pozici

V případě, že máte o tuto pozici zájem, vyplňte, prosím, následující formulář. Po odeslání formuláře budete zařazeni do výběrového řízení.

Osobní údaje

Znalosti

Vyplněním a odesláním odpovědi na tuto nabídku práce poskytujete své osobní údaje společnosti UNEX a.s. a UNEX slévárna s.r.o. jako správcům, a to za účelem výběrového řízení na tuto pozici po dobu realizace výběrového řízení avšak ne déle než jeden rok a také za účelem zefektivnění náborového procesu. Více informací zde.